رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


اخوان در جمع دانشجویان تجمع کننده مقابل مجلس:

وقف اموال دانشگاه آزاد برای ادامه حیات جریان فتنه است

عضو سابق بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: روسای دانشگاه آزاد اموال این دانشگاه را مادام العمر وقف می کنند تا جریان فتنه بتواند به حیات خود ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری ها، اخوان در جمع دانشجویان تجمع کننده مقابل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز باید تاسف بخوریم از اینکه برای حق طلبی و عدالت خواهی ملت ایران، در مقابل مجلسی تجمع کنیم که اکثریت آن به عنوان اصولگرا وارد این مجلس شده‌اند.

وی ادامه داد: این تجمع فقط اعتراض به مسئله وقف دانشگاه آزاد نیست، بلکه اعتراض نسبت به تساهل در قبال اموال عمومی این ملت است.

اخوان با اشاره به اینکه جریان فتنه معتقد است که بدون قدرت داشتن دانشگاه آزاد هیچ کاری نمی تواند انجام دهد، تصریح کرد: روسای دانشگاه آزاد، مادام العمر اموال این دانشگاه را وقف می کنند تا جریان فتنه همچنان بتواند به حیات خود ادامه دهد.

اخوان تاکید کرد: این آقایان از تمام مقدسات برای سوء استفاده و رسیدن به قدرت استفاده کردند و حال با حکم وقف می خواهند اموالی که در اختیار ولی فقیه است، در خاندان خود موروثی کنند.

عضو سابق بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی افزود: قطعاً جریان فتنه و برخی وکلای ضعیف النفس مجلس بدانند این ملت همانطور که در 22 بهمن و 9 دی کانون فتنه را بر سر جای خود نشاند، این کانون فتنه را بر سر جای خود خواهد نشاند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس، با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد ارث پدری شما نیست که آن را وقف می کنید، خاطرنشان کرد: ما با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم و اگر کسانی بخواهد راه مجلس ششم را ادامه دهند، با آنها همانند مجلس ششم رفتار خواهیم کرد.

اخوان خاطرنشان کرد: ما هم اکنون خبر طرح اصلاحیه ای به منظور متوقف کردن طرح قبلی مجلس را شنیده ایم، و تا زمانی که این طرح تصویب نشود ما از جای خود تکان نخواهیم خورد.

لینک های مرتبط:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی