رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۲ مطلب در آذر ۱۳۸۹ ثبت شده است


بازخوانی روایت فتنه گری در عاشورا و حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ + فیلم

عاشورای 88؛ آن گاه که فتنه گران دست به خودکشی می زنند ...

آغازین روزهای زمستان 1388، یعنی زمانی که بیش از شش ماه از برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری گذشته بود، به خوبی علائم اضمحلال فتنه پس از انتخابات نمایان شده بود. دیگر از راهپیماییهای پرشور روزهای بعد از انتخابات خبری بود و نه تلاشهای «شومن» های خارج نشین فتنه گران برای سردادن الله اکبر شبانه اثربخش می نمود. بعد از شکست اقدامات فتنه گران در «طرح شعارهای انحرافی در روز قدس» و «به خیابان کشاندن هواداران در 13 آبان»، روز 16 آذر نیز با حضور قاطع دانشجویان انقلابی و تسخیر دانشگاه، به روز شکست فتنه گران سبزپوش تبدیل شد و مشخص شد که تنها پایگاه به ظاهر باقی مانده برای فتنه گران(دانشگاه) نیز مدتهاست توسط حامیان انقلاب اسلامی فتح گردیده است.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۸۹ ، ۱۰:۰۹
محمدجواد اخوان
اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری بصیرت در یاسوج برگزار شد
 
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از یاسوج، اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری بصیرت  عصر روز گذشته به همت سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و با حضور دکتر عبدالله گنجی، جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور؛ سردار شهابی فر، فرمانده سپاه فتح استان ؛ محمدجواد اخوان مولف کتاب عبور از فتنه و جمعی از مسئولان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۸۹ ، ۲۰:۰۷
محمدجواد اخوان