رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اخوان: ملت به قطع دست استکبار از میهن اسلامی رای قاطع داد

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی گفت: این جاسوسخانه و کانون فتنه در مقابله با انتخاب ملت ایران سعی در آشوب و اغتشاش دارد، اما باید بداند امروز ملت ما انتخاب اساسی خود را انجام داده که رای بر استکبار ستیزی و کوتاه شدن دست استکبار از منافع ملت و قطع شدن دست غارت گران بیت المال است.
 


به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه برنا محمد جواد اخوان در تجمع دانشجویی مقابل سفارت انگلیس که ظهر امروز در اعتراض به تحریکات رسانه های انگلیسی برای ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران انجام شد گفت: 30 سال است که ما یک تنه در مقابل استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل ایستاده ایم و باز هم فریاد بر می آوریم که ذلت را نمی پذیریم.
وی افزود: آنها 30 سال است که به طرق مختلف سعی دارند در کشور ما کار شکنی کنند، چون فریاد خشم و نفرت ملت مظلوم و زجر دیده ما را از استکبار و استعمار بر نمی تابند و سعی در سرکوب آن دارند. آنها نمی خواهند  ملت ما با فریاد خود کشورهای جهان را بیدار کند.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی در ادامه گفت: این جاسوسخانه و کانون فتنه در مقابله با انتخاب ملت ایران سعی در آشوب و اغتشاش دارد، اما بایدبداند امروز ملت ما انتخاب اساسی خود را انجام داده که رای بر استکبار ستیزی و کوتاه شدن دست استکبار از منافع ملت و قطع شدن دست غارت گران بیت المال است.
اخوان تصریح کرد:همان کسانی که برای خشنودی انگلیس منافع ملت را در قطعنامه ننگین سعدآباد به پای میز مذاکره بردند و حالا ملت نشان داد که وابستگان انگلیس و آمریکا را نمی پذیرد و آنها را خانه نشین می کند.
وی همچنین اضافه کرد: اما آشوبگران داخلی و کسانی که با خط گیری از این کانون فتنه در بعضی نهادها با بودجه بیت المال به کشور خیانت می کنند باید بدانند که ملت آنها را شناخته و دست رد بر سینه شان می زند.
این فعال دانشجویی در پایان گفت:بر کسی پوشیده نیست آنچه که امروز در خیابان ها اتفاق می افتد و به جان و اموال مردم تعدی می شود از دو کانون فتنه خارجی و فتنه داخلی تغذیه می شود .همان افرادی که 24 سال کشور را به دامن انگلیس سوق دادند.اما باید بدانند فتنه گران داخلی و خارجی بدانند ملت ما خط امام و رهبری را رها نخواهد کرد.

هم چنین به گزارش خبرگزاری فارس محمدجواد اخوان فعال دانشجویی و دانشجوی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در این تجمع با بیان اینکه دانشجویان هیچ‌گاه ذلت را نمی‌پذیرند،‌ اظهار داشت: انگلیس 30 سال خشم ملت ایران را که خشم تمام ملت‌های مستضعف دنیا است، بر نمی‌تابد به همین دلیل تمام ملت ایران به خصوص دانشجویان در مقابل این گستاخی انگلیس ایستادگی خواهند کرد.
وی ادامه داد: سفارتخانه انگلیس در واقع لانه جاسوسی بریتانیا، این روباه پیر و مکار هدف مقابله با ملت ایران را در سر دارد و ما دانشجویان در مقابل این هتاکی بزرگ دولت انگلیس مقاومت خواهیم کرد و خطاب به سران دولت بریتانیا می‌گوییم که این کشور حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد.
این فعال دانشجویی در ادامه سخنانش با اشاره به حماسه ملت ایران در 22 خرداد گفت: امروز ملت ما یک انتخاب اساسی انجام داده است و در واقع رای ملت ما در انتخابات رای به استکبارستیزی و قطع‌شدن دست تمام غارتگران بیت‌المال است؛ همان‌ها که سال‌ها برای خشنودی انگلیس تمام منافع ملت را در قرارداد ننگنین سعدآباد نابود کردند.
اخوان با بیان اینکه چرا عده ای امروز نمی‌خواهند رای ملت ایران را بپذیرند، خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست، آنچه امروز در کشور به عنوان اغتشاش به راه افتاده از کانون فتنه سرچشمه می‌گیرد؛ کانون اول،‌ کانون فتنه دولت انگلیس، آمریکا و صهیونیست و کانون فتنه دوم مربوط به افراد داخل کشور است که 24 ساعت به مردم ستم کرده و بیت‌المال را به نفع خود مصادره می‌کردند.
وی با بیان اینکه ملت ایران در انتخابات ثابت کرد که هیچ اعتبار و ارزشی برای موضع‌گیری‌ها و اظهارنظرهای قدرت‌های استکباری در جهان قائل نیست، تاکید کرد: مردم ایران دیروز ثابت کردند که پشت سر انتخاب خود هستند و آنها هیچ‌گاه خط امام و رهبری را رها نکرده و خط آمریکا و انگلیس جنایت خوار را رد خواهند کرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی