رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر:

پیروزی هسته‌ای دستاورد همکاری مجلس هفتم و دولت نهم بود

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: موفقیت نهایی در پیروزی های اخیر مربوط به فناوری هسته ای، دستاورد همکاری مجلس هفتم و دولت نهم بود.

محمد جواد اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو»، با اشاره به اینکه سیاست نظام اسلامی ایران همواره بر پایه خودکفایی و استقلال استوار بوده است، گفت: با توجه به پایان پذیری سوخت های فسیلی، باید به فکر استفاده از جایگزین مناسب باشیم تا بتوانیم استقلال خود را حفظ کنیم؛ به همین خاطر از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای بوده‌ایم.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی افزود: آغاز جنگ تحمیلی و تحریم‌ها علیه ایران، سرعت حرکت در این عرصه را در ابتدای انقلاب کاهش داد، اما پس از آن دوباره این روند به جریان افتاد و مسئولان درصدد دسترسی به فناوری صلح آمیز هسته ای بودند.

وی تصریح کرد: هنگامی که کشور به نقطه مطلوبی در سیر هسته‌ای خود رسید، شاهد هجوم رسانه‌ای- تبلیغاتی غرب و برخی افراد داخلی که با اهداف غرب تطابق داشتند، بودیم؛ به طوری که در این میان متاسفانه به دلیل همسویی بخش‌هایی از حاکمیت از جمله برخی نمایندگان مجلس ششم، پروتکل الحاقی و تعلیق را پذیرفتیم.

اخوان با اشاره به اینکه در تمام دوران فرآیند این پیروزی، مطالبه مردم، استفاده و بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته‌ای بود، ادامه داد: با روی کار آمدن مجلس هفتم که مدافع گفتمان اصولگرایی است و همچنین سیاست‌های خارجی دولت نهم، گام‌های موثری در جهت رفع تعلیق و پیشبرد اهداف هسته‌ای برداشته شد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در پایان گفت: در حقیقت روز ملی فناوری هسته‌ای، روز خودباوری مردم ایران است که توانستند با ایمان به خدا و شجاعت در برابر دشمنان، به حق خود دست یابند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی