رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محمدجواد اخوان در جمع تجمع کنندگان:

امروز صدای مرگ بر آمریکا از تمامی جهان به گوش می‌رسد

تقدیر این است که دشمنان با حماقتشان از بین بروند

 30 سال پیش ما فریاد زدیم مرگ بر آمریکا و امروز این صدا از همه جهان به گوش می‌رسد و به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم اگر کوچکترین کار احمقانه‌ای کند آرزوی 30 ساله ما مبنی بر محو اسرائیل عملی خواهد شد.
 
 

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمدجواد اخوان دانشجوی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی در تجمع اعتراضی هزاران نفر از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در مقابل سفارت فرانسه که علیه توهین کاریکاتوریست فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) انجام شد، اظهارداشت: ما امروز به کاخ الیزه و کاخ سفید اعلام می‌کنیم که نابودی شما نزدیک است و اگرچه ما امروز عزاداریم، لذا فردا آنها عزادار خواهند بود.

وی افزود: جسارت غربی‌ها نشان از ترس آنهاست و منطق اومانیستی آنها دیگر نمی‌تواند مستضعفین جهان را فریب دهد؛ 30 سال پیش ما فریاد زدیم مرگ بر آمریکا و امروز این صدا از همه جهان به گوش می‌رسد.

اخوان تصریح کرد: اگر امروز در برابر سفارتخانه عنکبوتی دشمن قرار گرفته‌ایم مسئله ما این انگل‌ها نیستند، مسئله ما گفتمان استعماری است که وقتی نمی‌تواند در برابر بیداری اسلامی بایستد به احمقانه‌ترین و ابلهانه‌‌ترین کارها روی آورده است.

این دانشجوی کارشناسی ارشد با  اشاره به اینکه فرانسه عددی نیست که بخواهد مشکلی برای مسلمین بوجود آورد گفت:‌ بزرگتر از فرانسه آمریکای جنایتکار هم عددی نیست که بخواهد به رسول الله (ص) توهین کند. آنها در طول صدها سال کار صهیونیست‌ها را انجام می‌دهند و از یک طرف با توهین به مقدسات اسلامی و از طرفی دیگر با تهدید و ارعاب می‌خواهند دل ملت ایران را خالی کنند.

وی افزود: به سازمان ملل و رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم اگر بخواهند کوچکترین کار احمقانه‌ای کنند آرزوی 30 ساله ما مبنی بر محو اسرائیل عملی خواهد شد.

اخوان اظهار داشت:‌ فرزندان خیبری را چه شد که دشمن این توهین‌ها را به رسول‌الله انجام می‌دهد آیا نمی‌توانیم دوباره پایگاه‌های آمریکا را در خلیج فارس نابود کنیم.انشاءالله تقدیر این است که دشمنان با حماقت خود از بین بروند.

این دانشجوی ارشد دانشگاه علامه تصریح کرد: به خدمت حضرت بقیةالله الاعظم عرض می‌کنیم که ما امروز از این جسارت‌ها ناراحتیم و به جای دشمنان شرمساریم و باید بیش از اینها به وظیفه خود عمل کنیم اگر آن روز که حکم امام خمینی(ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی را مسلمانان بیش از این توجه می کردند دشمنان این جسارت‌ها را نمی‌کردند.

وی گفت: نباید غفلت کرد که راه سازش‌کاری با دشمنان را در پیش نگیریم؛ آخرین مرحله کار آنها همین اهانت‌ها بوده که نشانه استیصال آنهاست و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در پیچ تاریخی قرار داریم که سرنوشت منطقه و جهان تعیین خواهد شد.

همین مطلب:

در باشگاه خبرنگاران- امروز صدای مرگ بر آمریکا از تمامی جهان به گوش می‌رسد/تقدیر این است که دشمنان با حماقتشان از بین بروند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی