رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر: دانشجوی بسیجی در برابر توهین و هتاکی‌ به ارزش‌های اسلامی سکوت نمی‌کند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر تصریح کرد: اینک دیگر زمان تساهل نیست و ما به عنوان دانشجویان ارزشی، خودمان برای حل مسائل بوجود آمده عزممان را جزم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، جواد اخوان مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر که در میان دانشجویان معترض به عملکرد ریاست دانشگاه سخن می‌گفت، با تشریح سیر توهین‌ها و هتاکی‌هایی که در دانشگاه اتفاق افتاده است، بیان کرد: با همه توهین‌ها حتی یک بار هم شاهد عکس العمل مسئولان دانشگاه نبوده‌ایم. اخوان در ادامه سخنان خود گفت: توهین به مقدسات عکس‌العملی را ازسوی مسئولان در پی ندارد اما یک تجمع آرام و اعتراض آمیز و کاملاً منطقی با عکس العمل روبرو می‌شود، آیا شان ریاست دانشگاه از مقدسات بالاتر است؟ وی ضمن ابراز تاسف از عدم پاسخگویی و عکس العمل دانشگاه در برابر سیر توهین‌ها و هتاکی‌ها و روند کارهای غیر قانونی و بدون مجوز، اعلام کرد: اینک دیگر زمان تساهل نیست و ما به عنوان دانشجویان ارزشی، خودمان برای حل مسائل عزممان را جزم می‌کنیم و منتظر تصمیمات مدیریت دانشگاه نمی‌مانیم. در پایان سخنان اخوان، دانشجویان با تکبیر از وی حمایت کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۸/۰۸
محمدجواد اخوان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی