رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تنها راه خنثی کردن توطئه های استکبار، مقابله به مثل با آنهاست 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر تنها راه خنثی کردن توطئه های استکبار را مقابله به مثل با آنها دانست و گفت: دانشجویان با شناساندن چهره پلید و ناشناخته دست اندرکاران توطئه های ضداسلامی به مردم جهان، زمینه فروپاشی شاکله تمدن غرب را فراهم کنند.

محمد جواد اخوان در گفتگو با خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، اظهار داشت: با نگاهی به سیر تاریخی رفتار غرب به خوبی می توان دریافت که پس از فروپاشی مارکسیسم، غربی ها با تجهیز نظامی و رسانه ای به دنبال دستیابی به گام های بلندتری بودند که امام راحل تا حدود زیادی توانست فتنه های آنها را سرکوب کند.

وی افزود: پس از مطرح شدن جنگ تمدن ها و حادثه 11 سپتامبر، بوش با طرح جنگ های صلیبی، اقدامات جدیدی برای اسلام ستیزی ایجاد کرد که از جمله آنها می توان به نمایش کاریکاتورهای موهن به دین اسلام و پیامبر اعظم(ص) بود و تولید فیلم فتنه از سوی یکی از نمایندگان کشور هلند نیز توطئه استکبار در پی گیری پروژه اسلام هراسی در جهان است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه به جز دین اسلام سایر مکاتب دیگر قدرت گسترش جهانی و مبارزه با تفکر لیبرال غربی ها را ندارند و از سوی دیگر اسلام به مبارزه با قدرت مداری و زورگویی در جهان می پردازد و انسان های گزیزان از تمدن غرب را هر روز بیش از پیش شیفته خود می کند، به همین جهت جهان غرب در صدد نابودی آن از راه های مختلف است.

اخوان تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام که از جنگ نظامی سودی نبردند، سعی دارند تا از طریق ابزارهای فرهنگی هنری و جنگ نرم به مبارزه با دین اسلام بپردازند و لذا هر روز شاهد اهانت های ضد اسلامی توسط ابزارهای فرهنگی هنری هستیم و تنها راه خنثی کردن توطئه های استکبار، مقابله به مثل با آنها است.

وی بیان داشت: تشکل های دانشجویی به عنوان اقشار نخبه و مرتبط با فرهنگ و هنر و مراکز دانشگاهی امروز وظیفه سنگین تری از سایر اقشار دارند و باید با ارتباط مدون با جهان اسلام و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در درجه اول به تبیین چهره صحیح از اسلام پرداخته و از سوی دیگر با شناساندن چهره پلید و ناشناخته دست اندرکاران توطئه های ضداسلامی به مردم جهان، زمینه فروپاشی شاکله تمدن غرب را فراهم کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی