رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

واکنش دانشجویان به عدم جمع آوری تبلیغات شرکت «نستله»

اخوان: بازتعریف سیاست‌های تبلیغی وزارت فرهنگ و ارشاد ضروری است

 مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید سیاست‌های تبلیغی را طوری تعریف کند که در حقیقت جلوی فعالیت این شرکت ها در ایران گرفته شود، اذعان داشت: هرچند که دولت نهم چند مصوبه در مورد برخی از کالاهای آمریکایی داشته است اما متاسفانه هنوز اجرای خوبی از آنان ندیده ایم. 

محمد جواد اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، با اشاره به نصب تبلیغات شرکت‌های صهیونیستی در مترو توسط برخی مسئولان شهرداری اظهار داشت: متاسفانه در 10 سال اخیر در پی سیاست‌های آزادسازی توسعه اقتصادی و همچنین افزایش بی رویه کالاهای لوکس، شاهد هجوم شرکت‌های فرا ملیتی و چند ملیتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از تشکل‌های مردمی و ارزشی در سال‌های اخیر در مقابل ورود شرکت‌هایی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم حامی اسرائیل بودند، موضع می‌گرفتند، تصریح کرد: متاسفانه دولت اصلاحات در این زمینه موضع گیری خوبی نکرده و آن را به فراموشی سپرد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه موضوع تحریم کالای صهیونیستی فقط مختص به ایران نیست، افزود: ملت‌های اسلامی و برخی دولت‌ها که سیاست‌های مستقلی در مقابل سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی دارند نیز در پی ضربه زدن به اقتصاد اسرائیل هستند.

اخوان با اشاره به تناقض آشکار بین برخی شعارها و حمایت مالی از این شرکت‌ها خاطرنشان کرد: این موضوع ناشی از تفکر نادرستی است که در برخی بدنه مدیریتی کشور شاهد آن هستیم.

مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه پیروزی انقلاب زیر بنای ارزش‌های انقلابی بود، گفت: متاسفانه در دوران سازندگی برخی مدیران کشور با تفکرات اجتماعی تلاش کردند تا اقتصاد را زیر بنا قرار دهند، بنابراین وقتی اقتصاد لیبرالیستی زیر بنای برنامه ریزی مدیریت کشور قرار گیرد، به طور قطع شاهد بروز چنین آفت‌هایی هم خواهیم بود./


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی