رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نه به آن و نه به این

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ب.ظ

نه به آن و نه به این

ای کاش برخی همانقدر که در داخل از موضوع بالا هستند در مقابل خارجی ها هم ...!

نظرات  (۱۲)

چیو میخای ثابت کنی با این عکس؟!؟
پاسخ:
به نظر شما خود عکس گویا نیست؟
سلام دوست عزیز

ابزارهاى تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتى و فضاى مجازى و سایبرى در اختیار شماست. اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعى که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌اى است؛ مبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خداى متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما براى ترویج معارف اسلامى چه استفاده‌اى کردید؟

همیشه با خود می گفتم کاش من هم از آنهایی بودم که آقا امام زمان به آنها توجه و عنایت خاص دارند، آنهایی که باری از اندوه دل او برمی دارند، اما میدانم که این شدنی است.

باید برای خشنودی رب العالمین برخواست و پا در مسیر ولایت نهاد و چشم از نامحرم پوشاند وبدانید که هیچ سعادتی از لبخند او به شما شیرین تر نیست!
منتظر حضور گرمتان هستیم...
اگر یک خارجی در مقابل یکی از مسئولین ایرانی متکبرانه عمل نمود این نشان دهنده شخصیت ضعیف مسئول ایرانی نیست ،نشانه کوچک شمردن ایران و ایرانی است.این برخورد ممکن است در قبال هر یک از مسئولین ایرانی رخ دهد!
البته چاپلوسان داخلی هم که می خواهند حفظ موقعیت کنند و در مقابل سرمایه داران و اهالی قدرت تعظیم کنند کم نیستند.
پاسخ:

اتفاقا مسئولی که اجازه می دهد در مقابلش چنین اتفاقی بیفتد، شخصیت ضعیفی دارد و خودباخته است.

به شما توصیه می کنم ماجرای خاطرات اقای رفیق دوست و سیلی ای که به دستور امام (ره) در گوش سفیر شوروی نواخت، را حتما بخوانید.


من جریان اون سیلی رو از زبان یکی از حاضرین در صحنه شنیدم.وقتی تعریف میکرد میتونستم عزت رو توی چشماش ببینم،همچنین میتونستم ذلت یه متکبر در برابر اراده حضرت امام رو هم متصور بشم...


کاش خاطرات بعضی ها از حضرت امام گزینشی نبود!

بعضی ها در اثر کهولت سن دچار فراموشی میشن،بهش میگن آلزایمر،این همون بیماری ایه که آقای منتظری(طبق گزارش پزشک مخصوصشون)در شش ماه پایانی عمر دچارش شدن.(حالا دیگه بماند که هیزمی که از بیت ایشون به آتش فتنه فرستاده میشد اینجوری رنگ دیگه ای به خودش میگیره!).

القصه ... بعضی ها دچار آلزایمر میشن و بخشی،یا همه حافظه شون از دست میره،ولی اینکه کلا عقایدشون دچار استهاله بشه بیماری نادریه که "رأس" سرنخش به "حب الدنیا" میرسه!!!

عقیده من اینه که نه آلزایمری در کاره،نه استهاله،بلکه بعضی ها بعد فوت امام از رأفت مقام رهبری سوء استفاده کردن و با صداقت(و البته وقاحت) شروع کردن به افاضاتی که تا سال 68 جرأت ابرازشو نداشتن...
زمستون میره و روسیاهی برای ذغال میمونه.اونم ذغال گجله و خس و خاشاکی که ریشش(!) دچار مشکله!!!!!!!!!!!!!!
یعنی چی این حرفا آقا رامین!!!!
هاشمی هم باید میزد تو گوش این خانم که تو رو خدا به احترام یک ایرانی از جات بلند شو؟؟؟؟
اگه میخان کسی رو محاکمه کنین با استدلال های قوی این کار رو کنین نه با یه عکس که ممکنه برای هر یک از سران مملکتی پیش بیاد!!!

پس درباره احمدی نژاد تو صحن سازمان ملل چی میگین که تعدادی کشور از صحن خارج شدن!!!


فکر کنم آقا/خانم "؟؟" دچار سوء تفاهم شدن.

توی صحن سازمان ملل یه عده از روی خشم و یه عده از ترس دود آتش خشم عده ی اول صحن رو ترک کردن.آقای احمدی نژاد هم در مواردی مورد نقد ما هستن ولی اونجا کارشون اشتباه نبود و ترک کردن اون عده هم تحقیر ایشون نبود،ذلت خودشون بود.


این بنده خدایی هم که شما دنبال دلایل محکم برای نقدش هستید فکر کنم همون عالیجنابی باشه که سرخپوشن!!!!!!!!!!!!!


انصافا اون خاطره آقای رفیق دوستو بخونید.قضیه حل میشه...

خاطره  آقای رفیق دوست رو از کجا بخونم؟

یعنی چی سرخپوشن؟

اگر به احترام شما کسی از جاش بلند نشه شما تحقیر میشین یا .....؟؟؟؟

کتاب "برای تاریخ می گویم" خاطراتشونه.


کتاب "عالیجناب سرخپوش" نوشته "اکبر گنجی"(!).


توی عکس سمت راست سه نفر ذوق مرگ شدن،این واضحه...

توی عکس سمت چپ دو نفر بهت زده شدن،دلیلش چیه به نظرتون؟؟!!!

عالیجناب اکبر خان رفسنجانی باید هم از طرف همون کسایی که دنبال ارتباط برقرار کردن با آنها هر قیمتی هست  مورد بی احترامی به این فاحش قرار بگیره ..... این تازه اول راهه.

راجع به عکس دومی یاد شریف امامی افتادم که دست ممد دماغ رو میبوسید و اطرافیان میخندیدند. چقدر بدبخت وپستندند بعضی ها که به خاطر دنیا حاضرند پای هر ناکسی رو بلیسند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی