رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر خبر داد:

دعوت از گروه‌ها و جریان‌های مختلف برای برگزاری مناظره در این دانشگاه

مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: جنبش دانشجویی باید در معرفی جریان‌های اصیل و شناساندن معیارهای مورد نظر مقام معظم رهبری در کاندیداها به تبیین و روشنگری در میان عموم جامعه بپردازند.

محمد جواد اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو»، با اشاره به نقش و اهمیت جنبش دانشجویی در انتخابات مجلس هشتم اظهار داشت: جنبش دانشجویی به عنوان قشر فرهیخته جامعه در انتخابات نمایندگان متعهد و متخصص برای مجلس شورای اسلامی نقش مهمی ایفاد می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخاب نمایندگان مناسب، آگاه و متعهد در مجلس شورای اسلامی به عنوان رکن اصلی قانون گذاری در کشور حائز اهمیت است، تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت در انتخابات نیازمند آگاهی شرکت کنندگان نسبت به نامزدها و جریان‌های انتخاباتی است، طبیعتاً آگاهی بخشی و معرفی جریان های حاضر و ارائه ویژگی‌هایی که این گروه‌ها را از هم متمایز می‌کند از وظایف اصلی و احساسی اقشار خاص به ویژه جنبش دانشجویی است.

این فعال دانشجویی افزود: جنبش دانشجویی باید در معرفی جریان‌های اصیل و شناساندن معیارهای مورد نظر مقام معظم رهبری در کاندیداها به تبیین و روشنگری در میان عموم جامعه بپردازند.

وی با اشاره به مطرح کردن شعارهای انتخاباتی از سوی کاندیداها اذعان داشت: متاسفانه در گذشته گروه‌ها و جریان‌هایی با استفاده ابزاری از شعار و مخاطب به خصوص از طریق شعار جوان گرایی سعی می‌کردند آرا مردم را به سوی خود جلب کنند ولی در عمل مشکلات اساسی جوانان را حل نمی‌کردند و صرفاً به کارهای سیاسی بی ارتباط با این موضوع پرداختند.

اخوان گفت: به طور قطع امروز برای جوانان به طور عام و قشر دانشجو به صورت خاص سوابق این گروه‌ها و جریان‌ها در عمل به شعارها و مقایسه آن با رفتارها می‌تواند عاملی مهم برای تصمیم گیری باشد.

مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به برنامه‌های تشکل متبوع خود در ایام انتخابات در سطح دانشگاه بیان داشت: آگاهی بخشی به صورت عام به دانشجویان در مورد ویژگی‌های مجلس، اهمیت انتخابات و شرکت در آن و همچنین معرفی گروه‌ها و احزاب در کاندیداها برای جامعه دانشگاهی از جمله برنامه‌های بسیج دانشجویی این دانشگاه در ایام انتخابات خواهد بود.

وی بررسی شعارها و سوابق کاندیداها را از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی عنوان و خاطرنشان کرد: ما در اوایل بهمن ماه و اسفند ماه اقدام به برگزاری مناظره و سخنرانی با دعوت از گروه‌ها و جریان‌های مختلف برای دانشجویان خواهیم کرد.

اخوان افزود: همچنین برای تبیین اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات نشریاتی نیز در رابطه باعث انتخابات در بین دانشجویان توزیع می‌کنیم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی