رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

وقتی کسی محل این به اصطلاح اعتصاب غذا نمی گذارد

دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰۵:۴۹ ب.ظ

وقتی کسی محل این به اصطلاح اعتصاب غذا نمی گذارد

شکم های گرسنه فشار می آورد که بابا زودتر تو این وامونده یه چیزی بریز، آخرش زخم معده می کنی دیگه تا آخر عمر باید از خیر غذاهای چرب و چیل دنیا بگذری!!! از طرفی نگهان یاد آرمان (!) آزادیخواهی!!! می افتی که نخیر! من تا اخرین قطره ی خونمو در این راه باید بدهم!!!! اما یه دردی بد اذیتت می کنه! اگه گفتید چی؟ بله این که سه هفته است زور زدم تا همه عالم و ادم بفهمند من در اعتراض به سیاست های رژیم دست به اعتصاب غذا زدم و حالا ...!

حالا! تو دنیای حرف از هرچیز هست الّا شکم گرسنه ی ما ...

یکی از کاربران فیس‌بوک در خصوص اقدام اخیر مهدی خزعلی از اصحاب فتنه۸۸نوشته: بیست روز از اعتصاب غذای مهدی خزعلی می گذرد و این صفحه هنوز هزار لایک ندارد، اما صفحه فرنود نزدیک به 30 هزار لایک دارد؛ حیف اشخاصی مانند دکتر خزعلی و دیگر زندانیان سیاسی که برای مردمانی بدتر از مردمان کوفه جان خود را به خطر می‌اندازند!!!

همین عکس را در اندازه بزرگتر ببینید

 

البته این همه ماجرا نیست، آش آنقدر شور شده که صدای بالاترین را هم درآورده...!

 

حال بشنوید از ماجرای تحصن مجلس ششم و یا اصلا ببینید بهتر است...!

قضیه از این قرار بود که جمعی از نمایندگان مشارکتی مجلس ششم در راستای افزایش فشارهایشان علیه نظام و مسئولان ارشد آن، در بیانیه‌ شماره‌ شش خود طرح روزه‌ سیاسی و استعفا را به سناریوی تحصن افزودند. اما انتشار عکسی درخصوص شروع روزه‌ سیاسی متحصنین در صفحه ‌نخست روزنامه شرق، خشم بسیاری را برانگیخت و در عین حال موجب انبساط خاطر عده ای دیگر شد.
 
در این عکس (همین عکس فوق!)، محسن میردامادی، رئیس کمیسیون امنیت مجلس ششم، در حالی که روی میز غذای او خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های متعدد خودنمایی می کرد، به تصویر کشیده شده بود و شرق تیتر «آغاز روزه‌ سیاسی متحصنین» را برای آن انتخاب کرده بود. 

این عکس شرق آنقدر بر حرکت سیاسی مشارکتی ها تاثیر منفی گذاشت که حتی پوزش فردای روزنامه هم نتوانست عصبانیت همفکرانش را اندکی کاهش دهد.  رسوایی این روزه سیاسی که هیچ وقت صورت نگرفت تا جایی پیش رفت که مهران مدیری در مجموعه طنز پاورچین خود هم این ایده را مسخره کرد و نشان داد که چند نفر که ادعای اعتصاب غذا دارند دزدکی ساندویچ می خورند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی